Kender du det?
Du står spændt og venter på at præsentere et produkt, en årsplan eller et partnerskabsoplæg.
Du ved, at opmærksomhed, tillid og stemning er afgørende for, at du lykkes med din plan.
Men du får lidt uro i kroppen, for du véd ikke, hvordan du konkret fintuner din kommunikation, vække interesse og når i mål…
TAG SCENEN – OG BLIV HØRT OG HUSKET
Dét bliver du skarpere til!
Kom tilbage til virksomheden med gennemslagskraft til arbejdssituationer, hvor du ønsker opmærksomhed, engagement, samarbejde og ny handling hos andre.
- Præsentation af projekt, strategi, vision, ny struktur mv. – kom igennem med dine budskaber og skab opbakning og handling!
- Salg af produkter og service – få flere og mere trofaste kunder!
- Samtaler i ledelse og partnerskaber – nå dine mål via autentisk kommunikerende lederskab!
Du arbejder med at…
- Skærpe dit personlige udtryk og skabe engagement hos modtageren.
- Få erfaring med nye redskaber.
- Klargøre dit budskab, finde en fængende form og skabe lydhørhed og stemning.
Så du kan tage scenen – og blive hørt og husket!
Karen Abrahamsen
CV
x
x
Der skal også være 30 sekunders video med et par gode råd eller intro om det individuelle.
Eller hvorfor tilgangen er alternativ til den mere mekaniske kommunikationstræning.
Hvordan virker TAG SCENEN?
Skuespillere har unikke redskaber til at nå publikum og engagere dem for en sag.
Det handler om at skabe rum og retning i kommunikation med maksimalt nærvær, fokus og åbenhed. Karen Abrahamsen fra Artbizz har med særdeles gode resultater hjulpet virksomhedsledere og medarbejdere med at bruge netop de redskaber til at skabe engagement og tillid og stimulere handling og udvikling i virksomheder.
Sådan møder du Karen Abrahamsen!
Tag scenen udbydes som workshop, 1:1-træning og oplæg/foredrag
- Leder: 1:1-træning med individuelt mål
- Medarbejdergrupper: In-house workshops med specifikt mål
- Enkelte medarbejdere: Out-house workshops med individuelt mål
Det hele starter og slutter med dig!
Du får konkrete redskaber til at arbejde med din særlige gennemslagskraft, så man kan mærke dig og får tillid til dine budskaber.
Du skal ikke spille en rolle, men blive den bedst kommunikerende version af dig selv.
”Pludselig har jeg et redskab, når jeg går ind til en vigtig forhandling eller samtale, hvor kontakten er afgørende.”
”Det er helt anderledes end typiske kurser i kommunikations- og præsentationsteknik.
Det gør en kæmpe forskel, at Karen har en skuespillerbaggrund.”
”Jeg har registreret, at min dialog med kunderne nu glider lettere.”
”Meget stærkt og fagligt velfunderet kursus, der tør arbejde intensivt med deltagernes udtryk.”